Organizujesz
konferencję i nie wiesz jakie miejsce wybrać? Najczęściej konferencje
odbywają się w jakimś ładnym miejscu, oddalonym trochę od siedziby firmy
po to, żeby pracownicy mogli oderwać się od spraw codziennych i w pełni
skupić na przekazywanych informacjach. Ale wróćmy do początku: najpierw
dowiedz się jak duże ma być miejsce, tj. ile osób powinno pomieścić i
na jaki długi czas. Mając podstawowe informacje, możesz przystąpić do
szukania. Dokładnie zapoznaj się z ofertą, zapytaj o serwowane posiłki i
liczbę pokoi dwuosobowych (na wyjazdach służbowych z reguły nie bierze
się większych pokoi). Ustal godziny posiłków tak, aby były dostosowane
do godzin wystąpień. Nie zapomnij przewidzieć przerwy na przysłowiowego
papierosa oraz załatwienie biznesowych telefonów. Koniecznie wybieraj
miejsca ze stałym dostępem do internetu i restauracją, ponieważ osobny
catering wychodzi o wiele drożej, niż ten zapewniany przez hotel. Możesz
również pomyśleć o zorganizowaniu grupowego dojazdu autokarami na
miejsce konferencji. Będzie to bardzo wygodne dla wszystkich
uczestników.
Fajne miejsce na konferencje znajduje
się w Białymstoku. Jest to Hotel Esperanto, który zapewnia kompleksową obsługę
tego typu imprez. Mogę go śmiało polecić, ponieważ byłam tam już trzy
razy i zawsze wracałam zadowolona.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz