poniedziałek, 7 lipca 2014

Ostatnio coraz częściej podnosi się dyskusja na temat powstających jak grzyby po deszczu ośrodków wypoczynkowych nad morzem, które zaznaczają, że przyjmują jedynie osoby dorosłe. Reklamują się jako miejsca ciche, w których można naprawdę odpocząć, bez wczesnych pobudek przez wrzeszczące dzieci biegające pod oknem, czy też niemowlęta płaczące po nocach. Czy to jest brak tolerancji i dyskryminacja rodzin z dziećmi? Jako matka, jestem osobiście bardzo wzburzona całą sprawą. Jak to możliwe, żeby odmówiono mi noclegu ze względu na to, że mam dwójkę dzieci? Podobno coraz więcej ludzi chce płacić za święty spokój. Ale dlaczego nie pojadą sobie wtedy do jakiejś samotnej chaty w Bieszczadach? Właściciele obiektów oczywiście łapią wiatr w żagle i robią wszystko, żeby jak najwięcej zarobić. Sprawa tak mnie zbulwersowała, że postanowiłam podjąć wyzwanie i znaleźć miejsce, które będzie nastawione na rodziny z dziećmi i w pełni do nich dostosowane. Tak właśnie znalazłam ośrodek wypoczynkowy nad morzem - Leśny Resort . To idealne miejsce! W centralnej części kompleksu znajduje się atestowany plac zabaw dla najmłodszych. Moje dzieci były nim zachwycone. Co więcej, ośrodek zapewnia animacje dla dzieci pod opieką wyspecjalizowanej opiekunki. Dodatkowo, co tydzień w Leśnym Resorcie odbywają się występy grupy cyrkowej. Wakacje tam spędzone, okazały się najlepszymi, rodzinnymi wakacjami, na których kiedykolwiek byliśmy!

1 komentarz: